Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, April 15, 2010

sakit lagi..... huhu....


dah lama ja tak buat entry pasal gigi ja nie...

semalam malam ja jumpa doktor gigi ja appoiment ja yang ke berapa entah, sebab bulan nie ja kena jumpa selepas 2 minggu bukan lagi selepas sebulan..

kedudukan gigi ja dah tak betul doktor kata.. plan asal nak tarik gigi depan yang bahagian tepi nie ke belakang.. tapi semalam doktor tengok-tengok tak cantik pulak, jenuh pulak nak kena tolak depan balik... dok main-main tolak-tolak pulak yea hehe...

yelah apa yang dirancang bukan semua jalan dengan betul kan?? doktor kata lagi lepas hari nie gigi bawah akan rasa sakit sebab gigi geraham ja dah berjalan, doktor tak nak bagi dia jalan, dia jalan pulak...

sebab tulah ia makan masa lama nak betul, sebab gigi nie suka berjalan dan tak ikut plan yang dirancang... ja minta2 lah sebelum majlis ja nanti semua dah seattle..

AMIN...
http://emo.huhiho.com

post signature

6 yang ambil kisah:

ChiLaBaey's said...

Takpe Cikgu, dah ada yang jaga lepas ni... dulu tanggung sakit sorang2... sekarang tidak lagi... Hehehehe.... :P

farahfatihah said...

huhuhuh alahai takutla jumpa doc gg

♥♥ eija ♥♥ said...

to;ChiLaBaey's

yer ke pakgah hehe??

kalau dia rasa sakit okay laa jugak hehe

tapi sekarang nie mengadu jer laah ehhe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:farahfatihah

huhu...
memang pun kak...

ChiLaBaey's said...

Ada gak tempat mengadu... hehehe... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

hehe....

Related Posts with Thumbnails