Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, April 28, 2010

tak de budi bahasa betul


sebelum la luah perasaan dalam nie..

ja nak berterima kasih pada chenta yang menjadi follower ja yang ke 193, dah dekat 200 sape yek yang menjadi follower 200?? mungkin de hadiah pe nanti hehe... ja pun tak tahu lagi...

http://emo.huhiho.com

semalam, pertama kali ja berhadapan situasi yang mane orang yang tak de budi bahasa.. yelah orang yang angkat call dan jawab pertanyaan orang nie, yea ja mengaku ja memang tak tahu apa-apa dalam dunia nak beli rumah nie, sebab tuu kita call dan bertanya kan?? salah ker perbuatan ja nie cuma call dan bertanya soalan yang kita tak pasti??? nie tidak walaupun bukan dengan cara marah yang betul tapi kita dapat tahu nada marah dia kan??
http://emo.huhiho.com

memang benar, selepas itu ja agak sedih sedikit sebab kena marah tapi bukan tuu yang penyebabnyer mungkin sebab lain yang ja sendiri pun tak tahu, ja tahu diri ja nie agak sensitif dan mudah untuk menitis air mata...

dan ja terharu en. tunang sanggup mai dari KL turun IPOH untuk settle masalah 'rumah' ja nie.... walaupun masa dia sekejap jer kat IPOH tengahmalam tadi turun balik KL.. esok ja kena turun KUALA KANGSAR pulak untuk seatle pasal loan ja nanti...

ahhhh....
http://emo.huhiho.com

post signature

4 yang ambil kisah:

NURUL said...

sabar la ye awak. thanks tau jenguk blog kita. cantiknya blog ni kan.

thunbergia said...

sungguh mencabar kanns,

salamm,

♥♥ eija ♥♥ said...

To:NURUL

tq nurul...

memang kena banyak bersabar kan...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:thunbergia

yea....

memang sungguh mencabar...

Related Posts with Thumbnails