Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, January 21, 2010

1st drawing :)

kalau ikutkan memang dah lama tinggal bidang lukisan nie :)

http://emo.huhiho.com

kan de entry yang lepas ja beritahu ja dapat 4 kelas seni untuk tahun nie, sebuah kelas dah diberi kepada guru GSTT. tinggal 4 lagi kelas seni ting. 2 yang kena ja ajar untuk kali pertama...

ja penah ajar seni tapi untuk kelas peralihan masa tahun ja posting dua tahun lepas, tapi kelas peralihan bagi ja senang ja lukis, pelajar ikut jer kan?? kelas peralihan tak masuk exam pun. de exam pun tak de teori nyaa...

tapi untuk ting 2 nie de teori dengan ade lukisan. jadi untuk minggu nie ja akan mengajar pelajar nie tentang GARISAN hehe.... nilah lah hasilnya yang akan ja bagi contoh pada pelajar..

lukisan cikgu pun tak cantik kan???http://emo.huhiho.com

hehe yelah bukan orang seni pun, kalau nak lukis cantik2 hehe...

harap pelajar-pelajar ja nanti dapat paham laa cikgu yang bukan line seni nie mengajar..

http://emo.huhiho.com

pe lah nasib badan keluar dari UPSI ambil IT dan MATH, dah posting kena ajar BM. nie pulak tahun nie kena ajar SENI. masa bila laa nak ajar MATH dgn IT nie huhu.....

Nota kaki : sape kata keje cikgu senang??

orang yang tak paham je memang tak paham..

post signature

16 yang ambil kisah:

^ ZuMaWaMBa ^ said...

bes giler dpt sbjk seni!
imma skang ni pon gstt ajar sbjk seni~ \(^_^)/

asna cute said...

heheh asna pun xminat seni kak.. yg ansa tau...

Bulat kecil bulat kecil.. bulat yg besarr.... mak bg sposen.. abah bg sposen.. hujan yg turun.. air bergelombng..

hahah =p

nenek™ said...

ai ckgu..lawa xkomen kt cni

Hazzy Ishak said...

rasa rugi spm nak amek subjek seni...
kuciwa kuciwa

[z@ck] said...

tu diaa..
jauh menyimpang tuu

NaNaBdKbaiK said...

samalah ngan kakak nana...
die masuk maktab..
opsyen bi ++ seni...
kuar maktab lak...
ngajar bi ++ pj..
lari ckit r...
tapi..
asalkan rezeki kita halal...
syukur...

cekgu eija...
ad tag untuk kam0...
jawab ye...

noor azian azman said...

xpe ja... itu membawa maksud kite ni bole ajar ape saje ...dan bkn jadi masalah pun.... Ja boleh!!!!

eija ^_^ said...

to:^ ZuMaWaMBa ^

hehe.. yer ker???
cikgu kat sekolah mane yek :)

memang niat nak jadi cikgu yek :)

eija ^_^ said...

to:asna cute

ajar mcm asna hehe

senang budak3 nanti hehe

eija ^_^ said...

to:nenek™

hehe...

hai nenek... lawa ker?? ker??

eija ^_^ said...

to:Hazzy Ishak

hazzy suka seni yek :)

jangan keciwa hehe..

nanti boleh ajar anak nanti :)

eija ^_^ said...

to:[z@ck]

hehe kan zack...

memang dah menyimpang jauh sangat hehe

eija ^_^ said...

to:NaNaBdKbaiK

hehe ja rasa kan nana semua cikgu mcm tuu...

betul tuu keje yang halal yang penting hehe

eija ^_^ said...

to:noor azian azman

hehe kan kak yan...

pikir +ve hehe

iza_fiza said...

sama le kite. tiba2 thn ni PK Petang tanya,'Fiza, bleh ajar PS?'
takkan nak kata xbleh. So, thn ni 1st time mngajar PS ting.2. enjoy rupanya! ^_^

eija ^_^ said...

to:iza_fiza

hehe same laa nasib kita yek...

ermmm pikir enjoy je yek :)

Related Posts with Thumbnails