Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, January 26, 2010

benda baru hari nie :)

hari nie ja mcm biasa laa menexplore blog-blog dalam dunia internet nie :)

then ja jumpa blog nie ---> thesomellomels

jadi ja belajar laa cara-cara nak buat dengan hehe...

rupa-rupanya kan hehe.. http://emo.huhiho.comkita cuma boleh copy paste jer....

kalau blogger yang lain tak dapat copy dalam blog ja nie boleh masuk blog akak tuuu :) sebab blog ja, ja dah buat disable untuk mencopy hehe... jangan mare yekk...

ja de terpikir jugak mcm mane kawan blogger wat nie

sekarang dah tahu kan?? selamat mencuba....http://emo.huhiho.com

post signature

4 yang ambil kisah:

✿ shuhada said...

Hye Ja. harusla akak sudi komen kat sini eyh. ngeh3.

naNa.neRRa said...

ehehe..
copy & paste..
nk kopi susu milo panas ade x?

eija ^_^ said...

to:✿ shuhada

hehe jangan mare akak :)
ja pun belajar dari blog akak hehe

eija ^_^ said...

to:naNa.neRRa

hehe copy tak de laa dala blog nie sebab tuan punya blog tak minum copy hehe

Related Posts with Thumbnails