Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Friday, January 22, 2010

Sukantara sesi petang 2010


petang tadi berlangsung sudah SUKANTARA untuk sesi petang 2010..

Alhamdulillah cuaca cerah, dan semua berjalan dengan lancar..

terima kasih ja nak ucapkan pada kak ana yang sebenar cikgu PSBM hehe.. tapi ja ajak akak teman ja untuk rumah hijau hehe... tq akak muahh.. muahhh...http://emo.huhiho.com

begitu jugak cikgu-cikgu rumah hijau yang lain kak suzi dan yang lain laa yang memberi support pada ja yang pegang title ketua rumah sukan nie :)

alhamdulillah jugak budak-budak rumah hijau pun beri kerjasama yang bagus, yang ja nampak laa rumah hijau je yang teratur sikit hehe yang lain macam lintang pukang hehe (jangan mare gurau je rumah yang lain hehe)

alhamdulillah laa sekali lagi rumah hijau bukan yang tercorot macam tahun lepas :) kedudukan di tengah-tengah harap dapat kekal sampai hari sukan laa nanti bulan 2 nanti..

AMIN...

Nota kaki : harap sukan nanti semua okay jer....

post signature

4 yang ambil kisah:

Hypro Bulk SMS said...

mesti seronokkan tgk budak2 kecik bersukan kan...

http://zonhyprobulk.blogspot.com/2010/01/rm13-441-dalam-masa-2-minggu_22.html

Jard The Great said...

ehehehe... keje cikgu ek?>

eija ^_^ said...

to:Hypro Bulk SMS

hehe a'ah boleh laa tahan hehe

eija ^_^ said...

to;Jard The Great

a'ah cikgu jer hehe...

kenape jard??

Related Posts with Thumbnails