Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Friday, January 22, 2010

kenape ja baru tahu hari nie??

(KUMPULAN WONDER GIRLS-sumber dari GOOGLE)

semalam ja mcm biasa laa dok surfing blog blogger ja nie...

tiba-tiba ja masuk laa blog akak hanis nie, kak hanis ponst entry pasal group dari KOREA nie...

bila sekali je tengok video nie ja dah jatuh cinta hehe...

lagu dan cara menari diaorang dah melekat dalam kepala ja nie...

tapi kenape ja baru tahu hari nie??? tahun 2010??

pada hal lagu nie popular tahun 2008 sah-sah ja nie memang lambat ambil tahu haha..

ahhh... tak kisah laa lambat ke tak janji ja dah suka lagu nie hehe..

tido malam tadi pun dok teringat je lagu nie, siap dalam mimpi boleh menari lagi haha...

jom kita layan video lagu nie...

memang sah laa ja nie orang last yang tahu lagu nie, semua orang dah tahu lama pun...

dari WONDER GIRLS - NOBODY

nota kaki : mesti semua akan gerakkan badan bila tgk video nie kan haha...

post signature

10 yang ambil kisah:

ARC said...

halamak kak..ape barang wondergirls da lame dah...xkool dah hak3
nih tgk entri saye

Obsesi Hiburan

Awek2 Girl's Generation SNSD. Ada link video youtube skali utk vclip lagu best - Gee

Misteri malam pertama bersunat

Hazzy Ishak said...

baru tau eh..hehe

Mrs Drac said...

ja ni..heheh..da ade version omputeh da pun..heheh..tapi lagu tu mmg manyak syiok=p

eija ^_^ said...

to:ARC

hehe tulah pasal hehe...

yer ker nanti akak tgk hehe

eija ^_^ said...

to:Hazzy Ishak

a'ah memang ja nie lambat dapat info hehe

eija ^_^ said...

to:Mrs Drac

hehe kan?? de de mcm versi pun skg nie hehe

ARC said...

saye bukan hard die fan korea pon. act xske ngan korea cume certain vclip best ar

carik kt youtube, kagu Im so Hot dari Wondergirl;s

asna cute said...

mmg lagu nie best ka ja!~

jom menariii~~~ auu auuu hahaha~

eija ^_^ said...

to:ARC

akak pun :) memang sesetengah lagu je yang minat pun hehe

k nanti akak search ;0

tq :)

eija ^_^ said...

to:asna cute

hehe cik asna pun suka yek...

memang sah kak lambat hehe

Related Posts with Thumbnails