Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, January 26, 2010

saman menyaman....


(sumber dari GOOGLE & KOSMO)

SAMAN!!!!

dunia sekarang nie mcm-mcm jenis saman ada kan??

ada yang saman untuk yang melakukan kesalahan, ade pulak yang nak tunjuk diri kita nie tak bersalah... macam-macam lah...

hari nyer berita di KOSMO de pulak kes guru saman pengetua..

boleh klik link nie untuk berita selanjut --> KOSMO

ermmm dah dunia pendidikan mesti lah ja ambil tahukan...

ermm pendapat ja lah, kalau kita boleh runding, kita rundinglah dahulu sebelum kita bawa kes kita nie ke muka pengadilan, kadang-kadang ade jugak kes yang memang 'golongan atasan nie' buat macam-macam kat yang bawah (bukan sekolah ja yek).. dah lumrah kehidupan memang mcm tukan..

tapi kes yang hari nie cuma untuk membela nasib sendiri... kira kakak nie memang berani lah untuk melawan pengetua sendiri.. tapi kalau kita dilandasan yang betul nak takut kenape pulak kan??

(sumber dari GOOGLE)

nie kita lari ke dunia hiburan pulak yang kes saman GULTIS tuuu, ramai nyer artis kita menyaman syarikat nie, cian pulak tgk kan?? tapi tu lah tak ikut prosedur kena lah saman kan? boleh klik link ---> saman

entah laa dunia nie hehe.. mcm-mcm hal kan hehe...http://emo.huhiho.com

post signature

8 yang ambil kisah:

dizzydude said...

alaaa semua nak cepat kaya..apa diorang ingat duit banyak-banyak tu boleh buat diorang bahagia ker..

asna cute said...

yg pasal guru tue.. xsilap asna dorg nk sman sbb maruah.. maruah bukn boleh dijual beli. klu di fitnah + maruah dijatuhkan.. guru tue ada hak bersuara~

=)

^ ZuMaWaMBa ^ said...

kaya giler kalo menang saman weyh!
(^_^)

~eZmALiZa~ said...

haha..cube kak eija bkk blog kite.baru je lps cte sal saman jugak...ezma kne saman.. uwaaa... :((

eija ^_^ said...

to:dizzydude

kan?? mungkin jugak.. tak de wit sgt saman je orang hehe

eija ^_^ said...

to:asna cute

betul tuu asna.. kalau bukan kita nak pertahankan maruah kita sape lagi kan?

:)

eija ^_^ said...

to:^ ZuMaWaMBa ^

hehe kayo oooiii hehe

eija ^_^ said...

to:~eZmALiZa~

dah baca pun hehe..

cian kat adikk, akak nak coment tak boleh dalam blog adik :(
tak tahu kenape

Related Posts with Thumbnails