Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Friday, January 15, 2010

CONTEST 'TIRU MACAM SAYA'

CONTEST 'TIRU MACAM SAYA'

ja rasa macam nak ikut jer contest nie tak tahu kenape nak ikut mungkin nak cari nasib kot hehe....

nak join boleh klik --> walaibatikku.blogspot

syarat nyer seperti contest lain tapi contest nie kita kena pakai baju batik lah kan.. sebab tuu nama butik nie walaibatikku hehe...

jadi gambar yang ja pertaruhkan ialah....

harap kak ZHASLIN terima laa gambar nie... batik yang ja pakai atas nie 1st kali sebab hari khamis cikgu kena lah pakai baju batik hari khamis kan.. yang kedua sebab baju dibuat khas untuk menghadir diri masa konvokesyen ja tahun 2007 bulan Ogos. Mak ja yang buat baju batik nie, asal abah yang beli di pantai timur (memang OR punya batik hehe). Jadi baju batik nie ja sayang sangat hehe...

jadi ja harap ja dapat menarik perhatian kak ZHASLIN :)

Nota kaki : contest kali ke4/5 kot hehe

post signature

5 yang ambil kisah:

nEa FleriDa said...

gud luck yea akk cumel:)

ZHASLIN said...

hi cikgu..

semua dah ok tapi lin x jumpa la bloglist walai batikku.. nanti x adil pulak kalau terpilih x cukup syarat pulak..
ok nanti update k

eija ^_^ said...

to:nEa FleriDa

hehe tq adik :)

eija ^_^ said...

to:ZHASLIN

a'ah ja lupa hehe...

tapi dah update dah buat pun..

ZHASLIN said...

OK GOOD JOB.. DONE

Related Posts with Thumbnails