Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Monday, January 4, 2010

Poning pala :)

hari pertama mula sesi sekolah...

agak gembira lah sedikit, ja dah jadi 'pelakon' yang terbaik dah..

http://emo.huhiho.com

jadi ja harus dalam 'watak' setiap hari disekolah mulai hari ini...

walaupun pening pala keje mulai terasa sok dah kena keje satu hari...

dari kul 8.30pg - 6.45ptg kena berada di sekolah...

anggaplah ja menimba ilmu untuk hari kedepan...

yang tak tahan tuuu ade pulak masa pindah tempat duduk hehe...

http://emo.huhiho.com

at least untuk tahun de perubahan sikit hehe....

ape-ape pun keje lah dengan syukur dan ikhlas kan?

walaupun nampak de 'ke tak seimbangan'

dan malam nie ja dah mula 'kelas A' dah hehe...

agak lama ja tinggal hehe jadi lain lak rasa, sama jugak masa dalam kelas tadi,

jerit boleh, tapi bila dah dok diam rasa perit lak maklum lah dah lama tak jerit hehe...

http://emo.huhiho.com

nota kaki : kerja jangan tak kerja, ramai kat luar tu tengah cari keje...

post signature

2 yang ambil kisah:

asna cute said...

jdi cikgu mmg mcabar kan kak ja~

eija ^_^ said...

to:asna cute

a'ah asna memang cabar kalau tak sabar hehe...

yang g orang yang tak paham kepada paham uhh memang laa hehe

Related Posts with Thumbnails