Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, January 13, 2010

sesi sukanan tahunan 2010 telah bermula


(gambar dari sumber GOOGLE)

hari ini bermulalah latihan sukan bermula untuk RUMAH HIJAU..

harap-harap semua dah berjalan dengan lancar semua nyer...

Hari sabtu ini pulak ada Merentas Desa 2010..

Tugas ja pada hari tu penolong ketua PBSM ja, jadi semalam ja nak beli laa ubat kat pharmacy semua kedai tutup jenuh mencari area Jusco sampai Tasek hehe....

memang laa tutup sebab dah malam dekat jam 10 dah pun (ape lah ja nie :)

Hari Sukan jatuh pada 12hb Feb 2010 (cepat lah abis... )

bulan nie sabtu sekolah, minggu nie de Merentas Desa kan? minggu depan de cuti ganti untuk Tahun Baru Cina...

P&P Allhamdulillah berjalan seperti dirancangkan, ABM semua ja mulai buat untuk tahun baru nie...

"tengah memikio macam mane nak laa nak bagi tahun nie Rumah Hijau dapat tempat top 3??

post signature

3 yang ambil kisah:

asna cute said...

Husihhh kak ja..

awalnya dak2 dah start training utk sukan.. bru buln 1 nie..

eija ^_^ said...

to:asna cute

huhu tulah asna...

minggu kedua dah mula latihan....

memang 'tertekan la sikit ' hehe

pe nak buat keje kan?

pak long said...

salam...
majulah sukan tuk negara

Related Posts with Thumbnails