Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, January 21, 2010

Tag dari cik NaNa.. ke-2

http://emo.huhiho.com

nie TAG ke dua dari cik NaNa hehe.. dah lama ja tak jawab TAG dari blogger ja nie :) TQ cik NaNa ingat kan ja :)

♫ Orang yang BAIK adalah..
♥ orang yang melakukan sesuatu perbuatan dengan jujur dan ikhlas :)

SAHABAT selalunya..
♥ ada disisi kita bila masa kita memerlukan mereka

MenCINTAI adalah..
♥ setulus hati kita

Putus CINTA bila...
kita tidak mempunyai kesefahaman

DUIT buat saya tiba-tiba jadi...
♥ gila untuk menghabiskan nyer

Saya RINDU..
♥ parents ja, adik ja , si dia dan kawan-kawan...

Cara saya menunjukkan KASIH SAYANG..
♥ memberi perhatian dan menolong apabila diperlukan

Bila saya DIKHIANATI...
cuba untuk mencari kepastian dengan luahan hati, dan mungkin akan mendiam diri

Saya pilih BUNGA apabila...
♥ saya teringin nak bunga :)

Tiga orang yang saya ingin katakan I LOVE U setiap hari ialah...
1.ibu dan ayah

2.adik-adik

3. si DIA

Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
berkenalan dengan lelaki yang diminati hehe

Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
memasuki KMPP banyak pengalaman manis di situ :)

Saya MENANGIS bila...
saya tension :(

CANTIK pada kacamata saya…
mempunyai rupa paras yang sejuk mata memandang :)

Tak ada yang paling mengGEMBIRAkan saya kecuali...
♥ dapat mengembirakan orang yang DISAYANGI

Jika saya boleh UBAH sesuatu, ia adalah...
♥ rupa fizikal saya :(

Jika SENYUMAN tidak boleh dihentikan, saya akan…
♥ happy sentiasa seperti JOKER hehe

Tiga orang INSAN paling penting dalam hidup saya...
♥ keluarga ja ++ kengkawan ++ SI DIA...


Jika saya ada RM 1 JUTA, saya akan berikan kepada...(selain 3 orang di atas)...
♥ saya nak simpan tak nak bagi hehe


Jika kamu ingin BERJAYA, maka kamu mesti….
♥ usaha dan bersyukur

Warna yang memberi saya INSPIRASI...
PINK & PURPLE

Duit bukan segala-galanya, TETAPI…
♥ kasih sayang....

Saat paling MENYENTUH PERASAAN pernah saya lalui adalah…
♥ yang menyentuh jiwa ini :(


Saya akan TERSENYUM PANJANG bila…
♥ hati saya senang :)

Dan..bila saya GEMBIRA, saya…
♥ kongsi dengan orang yang disayangi

Jika saya tak dapat CINTA si dia, maka saya…
♥ tahu diri saya nie mcm mane

Perkara yang paling INDAH telah saya lakukan SEMALAM adalah…
♥ mengajar dengan ikhlas dan pelajar dapat fahami apa yang di ajar

Jika saya boleh menulis sebuah buku, TAJUKnya adalah…
MY LIFE

Sebelum saya PERGI buat SELAMA-SELAMANYA..saya ingin..
♥ siap sedia dalam semua aspek

Saat melakukan semua 30 SOALAN ini, saya rasa…
♥ saya jujur bila menjawab..

lepas ni...biar mereka yg jawab tag ini...

post signature

0 yang ambil kisah:

Related Posts with Thumbnails