Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Saturday, January 9, 2010

LULUS INDUKSI kump bil3/2009 :)


(gambar sumber dari JPN PERAK)

tak mau dah geram-geram...

buat sakit hati kita jer kan nak geram pasal orang lain...

patutnya semalam ja sambut sebab ja lulus induksi yang ja ikuti tahun lepas..

tapi dah 'spoil' dengan kejadian yang tidak diingini tuu...

ja berasa syukur sangat ke Hadrat Illahi hehe..

doa ja dimakbulkan hehe...

sekarang nie kena tunggu jer sijil dalam dua minggu, kalau tak dapat baru rujuk dengan JPN hehe...

dan disini jugak ja nak ucapkan tahniah pada kawan-kawan ja yang seinduksi dengan ja di CORAL BAY PANGKOR tahun lepas...

ambilan dengan ja nie semua LULUS dengan jayanya hehe...

memori indah di

CORAL BAY PANGKOR- 16-30hb Julai 2009

post signature

6 yang ambil kisah:

nEa FleriDa said...

congrates dear:)

naNa.neRRa said...

tahniah cik eija!

eija ^_^ said...

to:nEa FleriDa

hehe tq adik...

eija ^_^ said...

to:nana

tq cik nana...

happy semua berjalan dengan okay

noor azian azman said...

tahniah eja...jarang orang tak lulus...pasni daftar online btn kalo belum lagi...

eija ^_^ said...

to:kak yan

hehe.. tq akak...

ramai orang cakap macam tuu, tapi takut jugak masa wat exam tuu...

btn ikutkn dah akak hehe.. sebelum induksi lagi hehe

Related Posts with Thumbnails