Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, January 12, 2010

kerja sebagai ketua huhu...

baru jer tadi ja dah siap keje ja...

keje ape lagi kerja sekolah laa

RHP untuk ABM(math) dah siap pun siap dengan ABM(alat bantu mengajar) lagi hehe... pastu ja kena siap kan senarai tugas untuk Hari Sukan nanti...

1st time dalam sejarah ja, ja jadi KETUA RUMAH SUKAN... rumah ape? RUMAH HIJAU..

dari sekolah rendah, sekolah menengah (rumah temenggung), matriks tak de rumah sampai kat SMKB ja masih setia dengan RUMAH HIJAU hehe...

ajaib kan?? hehe...

ahli rumah ja semua kakak, senior-senior ja huhu... tuu yang takut nak wat keje nanti.. takut nanti tersinggung perasaan pulak....

jadi buat kali pertama untuk tahun ini, ja dah buat senrai tugas, harap-harap ahli rumah hijau berpuas hati..

Harap-harap tahun nie RUMAH HIJAU dapat naik daripada tahun lepas :)

AMIN...

post signature

2 yang ambil kisah:

noor azian azman said...

waaa...lengkapnye...bagus2...asalkan x penin pala

eija ^_^ said...

to:noor azian azman

nie jer laa yang lengkap hehe...

tak tau lagi yang lain tuu

Related Posts with Thumbnails