Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, January 14, 2010

Promosi... promosi...

ja nie sekadar menolong kawan blogger ja, sebab tuan punya blog nie penah tolong ja :)

jadi ja toloong laa promosi barangan dari butik tuan punya blog nie...

untuk lebih lanjut boleh laa layari...

♥IQAH DESIRE ENTERPRISE♥

barang cik iqah nie modern laa sikit hehe bagi sigadis yang badan kecik2 mesti berminat kan?? macam ja nie tak boleh pun nak pakai hehe... bagi ja baju, barang dalam butik nie semua cantik dan harga pun dikatakan murah laa kan? (betul tak cik iqah?)

macam gambar di bawah nie...


(gambar semua dari blog cik iqah)


berminat boleh laa rujuk blog cik iqah :)

Nota kaki : cik iqah, akak dah tolong promote pun hehe..
http://emo.huhiho.com

post signature

4 yang ambil kisah:

♥iqah♥ said...

thank u so much kak !
appreciate it.
:D~

Hazzy Ishak said...

baju itam tu cntik...

eija ^_^ said...

to:♥iqah♥

u' welcome :)

eija ^_^ said...

to:Hazzy Ishak

cantik kan??

jangan lupa singgah blog cik iqah :)

Related Posts with Thumbnails